Sunday, October 23, 2016

Forex Hacked Bespreking

Tuis raquo Forex Robots raquo Forex Hacked Pro Review, Bespreking en toetsing Forex Hacked Pro Review, Bespreking en toetsing Forex Hacked Pro is 'n nuwe lidmaatskap opsie gee jou toegang tot nie net hul hoogs suksesvol oorspronklike EA, maar ook hul hele nuwe Pro EA sowel . So met die Pro lidmaatskap you8217re kry twee hoogs winsgewende forex robots om handel te dryf op twee aparte live rekeninge en onbeperkte demos. Jy kan die Pro pakket regop vir 329,99 te koop of te gradeer n bestaande basiese rekening vir 130. Die Pro lidmaatskap word op Avangate, Paypal en Bitpay betaling verwerkers verkoop. Onthou, ForexHacked Pro is 'n heeltemal nuwe robot uniek aan die oorspronklike. Dit is nie 'n update te Forex Hacked 2.5 sodat jy can8217t verwag om dit te vervang en oorneem it8217s ambagte, want dit can8217t. Strategie Dit maak gebruik van 'n soortgelyke strategie as hul oorspronklike Forex Hacked om rooster gebaseer, maar met die Pro weergawe bied baie meer krag te voeg 'n bietjie van scalping by die mengsel. Die Pro weergawe bied 3 unieke strategieë gekombineer in een wat kan saamwerk om een ​​te help 'n ander handel meer effektief. Jy kan elkeen van hierdie strategieë te draai op of af onafhanklik maar it8217s aanbeveel vir alle 3. Vir die grootste deel van die munt pare die optimale verstellings gebruik 'n veel laer TP as wat die meeste van ons gebruik om op die oorspronklike weergawe met 'n TP van 45 hardloop pitte. Ambagte is baie vinniger gesluit met Pro sodat jy 'n baie klein wins te kry, maar jy kry hulle al die tyd. So met as jy al die ondersteuning munt pare hardloop, kan jy verwag 4-5x die bedrag van ambagte as die oorspronklike weergawe. Ondersteun munt pare: EURUSD, GBPUSD, USDCHF, USDJPY, USDCAD, AUDUSD, EURGBP, EURCHF en EURJPY. Die riskante pare om EURJPY, GBPUSD, en AUDUSD. Geoptimaliseerd instellings: geoptimaliseerde instellings is ingesluit vir al die genoteerde munt pare bo, elk met unieke TP en PipStarter waardes asook magie nommers so as jy die instellings vir elke laai grafiek wat jy don8217t moet gaan verander al die magic nommers. Turbo af: Hierdie funksie is 'n goeie toevoeging vir die trek in meer winste tydens plat, sywaarts markte. As gevolg van die aard van die manier FH Pro en mees rooster in die algemeen handel, kan jy verwag naby 1: 1 resultate in vergelyking met rekening demo versus live rekening. Hier is 'n blik op 'n vroeë beta weergawe loop op 'n baie hoë risiko. Daar is baie baie opgraderings, verbeterings en optimale instellings sedert die toets begin. Die 84 drawdown was terug in it8217s eerste maand waar ek die risiko het om maksimum te sien wat dit deur kon leef. Meer rekeninge sal volg as die vrylating te Pro nader. Forex Hacked Amptelike Real Geld rekening Rekening: 2000 Mikro ECN / STD rekening loop op 1: 500 hefboom Hierdie toetse is wat jy moet streef na in terme van 'n veilige langtermyn wins. Instellings vir elke rekening is beskikbaar wanneer besig om 'n Forex Hacked lid. 99 Kwaliteit Backtests Een van die baie min stelsels van hierdie aard wat kan toon winsgewende 5 jaar backtests op 99 modellering gehalte oor al die groot pare. Gevolgtrekking Dit is 'n dier van 'n EA dat terwyl pret om te gebruik kan word, moet met omsigtigheid gebruik word. Terwyl ek nie 'n probleem loop dit op 'n lewendige rekening moet word, sal ek dit doen teen 'n lae risiko en onttrek my wins elke maand of so. Ek beveel aan almal dieselfde doen as you8217re handel hierdie lewe. Laat die pret begin Onthou hier by ForexFBI ons gebruikers aanmoedig om vrylik kommentaar oor hul ervarings met hierdie produk insluitend resultate, strategieë, bekommernisse en nog baie meer. Let don8217t huiwer om 'n opmerking te laat of 'n vraag. 15 kortingsbon (eindig in 48 uur) 858B2D3A Forex Hacked Pro RatingThis post sal wees oor hoe kragtig die forex robot Forex Hacked kan wees, en met die regte setup hoe winsgewend dit kan wees. Ek hardloop die nuutste Forex Hacked 2.3, maar op die oomblik nie gebruik maak van die nuwe trending funksie. Hieronder is my rekening by FXCM hardloop 1: 200 hefboom, met behulp van die volgende stellings: Ek gebruik laer neem wins en pit begin as tradisioneel gebruik met Forex Hacked. Die mees algemeen gebruikte instellings is 45 TP en 31 PS met 'n booster tussen 1.6 en 1.8. Ek voel asof my verstellings kan help om uit 'n nare tendens of piek makliker as met die hoër Neem Wins van 45. Maar op die ander kant 'n skerp styging met geen retrace kan jy in die moeilikheid vinniger as met die 45 TP, 31PS instellings soos myne sal die opening van 'n nuwe handelsmerk elke 22 pitte in plaas van 31. Ek sal hierdie blog opgedateer met meer rekeninge te hou om te kom in die toekoms, die toets van nuwe instellings, strategieë en munt pare. Soos altyd, IIF jy enige ervaring, menings, vrae of kommentaar met Forexhacked gerus bespreek below. Million Dollar Pips is 'n nuwe forex produk net vrygestel dat ons die opening van 'n pos aan die gemeenskap besprekings, kommentaar en resensies aan te moedig. Jy kan gaan na die hier gelys tuisblad: Million Dollar Pips. As it8217s getuigskrifte en resensies werklike gebruiker kan wees nadat dan kyk nie verder. Die meeste van die navolgende oordeel is dié van kliënte wat die item gebruik en óf raai wat dit gebruik of verbied dit. There8217s geen filter stelsel op watter menings word toegelaat omdat ons werklik voel ons kykers raad is wat help om FocusForex so gekoester aan almal van julle. Die meeste forex stelsels, robotte, of seine kom met ten minste 'n 30 tot 60 dae geld terug waarborg om jou tyd oordeelkundig gebruik. Onthou altyd om te toets op demo rekeninge voordat die handel werklike geld. Ek weet dat sommige van die resultate en hype agter 'n paar van hierdie produkte is net so onweerstaanbaar, maar ek kan jou verseker dat nie alles is soos dit voorkom. As jy 'n persoonlike ervaring met MillionDollarPips, hetsy positief of negatief voel asseblief vry om 'n resensie te verlaat onder die artikulering jou standpunt. Let don8217t terughou, kan jou raad te help red of maak other8217s belangstel in die aankoop Million Dollar Pips 'n klomp geld. Ons het hierdie webwerf ontwikkel om alle huidige en potensiële kliënte van die Million Dollar Pips produk ondersteun. Ons missie is om die blinde vou uit te skakel en maak die verbruikers oë na 'n slegte deal of net 'n regop bedrogspul. Dit is 'n nie-bevooroordeelde studie en alle navrae kan eerlik wees gereageer deur ander mense. As daar enige ander forex produkte wat you8217d graag 'n gesprek oor sien, moet jy die naam van die stelsel sowel as die stelsel tuisblad skakel te plaas en ons sal ons beste doen om 'n pos in 'n dag te voorsien. Ons vra om verskoning by voorbaat vir enige vertragings om magtiging te hersien. Forex Trading Resensies 8211 Beste Forex Robot ForexHacked Pro is uiteindelik uit, en om goed te doen. Dit eerste opgeduik in die ForexFBI EA kompetisie en het 1ste plek. Dit is 'n heeltemal nuwe robot apart van hul oorspronklike FH. Die Pro lidmaatskap bied die vermoë om handel te dryf op twee live rekeninge, een vir Pro en een vir die oorspronklike Forex Hacked. Forex Hacked Pro is 'n nuwe forex robot net vrygestel dat ons die opening van 'n pos aan die gemeenskap besprekings, kommentaar en resensies aan te moedig. Jy kan gaan na die hier gelys tuisblad: Forex Minute Trader. As it8217s getuigskrifte en resensies werklike gebruiker kan wees nadat dan kyk nie verder. Die meeste van die menings. Pipjet is 'n nuwe forex robot net vrygestel dat ons die opening van 'n pos aan die gemeenskap besprekings, kommentaar en resensies aan te moedig. Jy kan gaan na die hier gelys tuisblad: Pipjet. As it8217s getuigskrifte en resensies werklike gebruiker kan wees nadat dan kyk nie verder. Die meeste van die navolgende oordeel is dié van kliënte wat die item gebruik en óf raai wat dit gebruik of verbied dit. There8217s geen filter stelsel op watter menings word toegelaat omdat ons werklik voel ons kykers raad is wat help om FocusForex so gekoester aan almal van julle. Die meeste forex stelsels, robotte, of seine kom met ten minste. FX Phantom is 'n nuwe forex robot net vrygestel dat ons die opening van 'n pos aan die gemeenskap besprekings, kommentaar en resensies aan te moedig. Jy kan gaan na die hier gelys tuisblad: FX Phantom. As it8217s getuigskrifte en resensies werklike gebruiker kan wees nadat dan kyk nie verder. Die meeste van die navolgende oordeel is dié van kliënte wat die item gebruik en óf raai wat dit gebruik of verbied dit. There8217s geen filter stelsel op watter menings word toegelaat omdat ons werklik voel ons kykers raad is wat help om FocusForex so gekoester aan almal van julle. Die meeste forex stelsels, robotte, of seine kom. Forex 50 Pips is 'n nuwe forex robot net vrygestel dat ons die opening van 'n pos aan die gemeenskap besprekings, kommentaar en resensies aan te moedig. Jy kan gaan na die hier gelys tuisblad: Forex 50 Pips. As it8217s getuigskrifte en resensies werklike gebruiker kan wees nadat dan kyk nie verder. Die meeste van die navolgende oordeel is dié van kliënte wat die item gebruik en óf raai wat dit gebruik of verbied dit. There8217s geen filter stelsel op watter menings word toegelaat omdat ons werklik voel ons kykers raad is wat help om FocusForex so gekoester aan almal van julle. Die meeste forex stelsels, robotte, of. Pitte trek masjiene is 'n nuwe forex robot net vrygestel dat ons die opening van 'n pos aan die gemeenskap besprekings, kommentaar en resensies aan te moedig. Jy kan gaan na die hier gelys tuisblad: Pips Trek masjiene. As it8217s getuigskrifte en resensies werklike gebruiker kan wees nadat dan kyk nie verder. Die meeste van die navolgende oordeel is dié van kliënte wat die item gebruik en óf raai wat dit gebruik of verbied dit. There8217s geen filter stelsel op watter menings word toegelaat omdat ons werklik voel ons kykers raad is wat help om FocusForex so gekoester aan almal van julle. Die meeste forex stelsels, robotte, or. Results (1000 verander in 35000) Custom instellings (Sluit die VIP afdeling om toegang tot hulle te kry) Kennis: Ongelukkig my makelaar het 'n 500 handel limiet. Wat dit beteken is dat MT4Live verloor spoor van al die ouer handel geskiedenis maak die stelling onvolledige lei tot deurmekaar aandele grafieke wat jy sal sien. Die balans wat jy sien in die prentjie hierbo is wat die rekening is tans tot by it8217s oorspronklike 1000 beginpunt. So That8217s 35,000.00 wins uit 'n 1000 rekening in net meer as 'n jaar. Die krag van hierdie robot kan nie aangevoer word. I8217ve het meer toets rekeninge in die werke met nuwe instellings, en nuwe pare so hou keur terug. Lisensie Forex Hacked Pro Amptelike Real Geld rekening Rekening: 2000 Mikro ECN / STD rekening loop op 1: 500 hefboom Hierdie toetse is wat jy moet streef na in terme van 'n veilige langtermyn wins. Instellings vir elke rekening is beskikbaar wanneer besig om 'n Forex Hacked lid. 99 Kwaliteit Backtests Een van die baie min stelsels van hierdie aard wat kan toon winsgewende 5 jaar backtests op 99 modellering gehalte oor al die groot pare. Gevolgtrekking Dit is 'n dier van 'n EA dat terwyl pret om te gebruik kan word, moet met omsigtigheid gebruik word. Terwyl ek nie 'n probleem loop dit op 'n lewendige rekening moet word, sal ek dit doen teen 'n lae risiko en onttrek my wins elke maand of so. Ek beveel aan almal dieselfde doen as you8217re handel hierdie lewe. Laat die pret begin Onthou hier by ForexFBI ons gebruikers aanmoedig om vrylik kommentaar oor hul ervarings met hierdie produk insluitend resultate, strategieë, bekommernisse en nog baie meer. Let don8217t huiwer om 'n opmerking te laat of 'n vraag. 15 kortingsbon (Hardloop binne 48 uur) 858B2D3A Forex Hacked is 'n lidmaatskap-gebaseerde platform. Daarom moet jy 'n rekening skep op hul n Lid back-end, dan sodra die rekening is geskep dit sal jou na hul REGNOW bestelvorm. Sodra betaling is voltooi is, sal dit op enige plek neem van 10 minute tot 3 uur vir jou rekening te aktiveer. Op watter punt jy in staat wees om 'n weergawe van die EA aflaai, en voeg jou forex makelaar rekeningnommer om jou profiel as die EA saam met jou lidmaatskap vir verifikasie doeleindes sal gekoppel sal wees. Strategie Forex Hacked gebruik 'n vorm van doule eensydige martingale as sy kern strategie, terwyl die gebruik van verskansing en break-out wat handel dryf as 'n vorm van beskerming teen groot trekking downs. So maak nie saak wat jy doen, wanneer jy heg dit aan 'n grafiek sal geld, dit is net 'n kwessie van die beheer van die trek af te maak. Voel vry om 'n paar van die honderde kommentaar te lees oor die gebruik van Forex Hacked, instellings, en strategieë. Ek raai die loop van hierdie robot op 'n forex VPS vir die beste resultate as hy handel dryf dikwels. Jy kan ons volle forex VPS vergelyking resensie hier te sien. Aanbeveel Brokers Forex Hacked sal nie behoorlik funksioneer op NFA gereguleerde makelaars, maar sal werk op iets anders of it8217s 4 of 5 syfers en ECN of nie. FX Open is 'n groot makelaar vir die uitvoer van hierdie soort van EA, ek raai dit vir mikro rekeninge. Gevolgtrekking Forex Hacked is 'n baie kragtige EA maar kan ook baie gevaarlik wees as jy te gulsig. Dit kan jou rekening grootte verdubbel in minder as 'n week, maar dit het die kans om 'n marge oproep indien die markte gaan baie sleg en jy loop die risiko instellings hoog. Daar is baie gebruikers wat matig hardloop hoërisiko-instellings en verdubbel hul aandele binne 'n 1-2 weke, en dan sluit alle oop ambagte wanneer die oop P / L is ordentlike, en hul verdienste te onttrek en begin oor. 'N groot strategie om te gebruik met hierdie baie kragtige EA. Veilig is om te koop JA Forex Hacked is goedgekeur vir om te koop op grond van sy algehele wins potensiaal en gewaarborgde winste solank risiko onder beheer gehou word. Forex Hacked Waardering 22 Junie 2012 by 10:13 - Dit is 'n goeie EA, maar jy moet nie staatmaak op dit 100, vir my Ek werk op 3 geldeenheid pare wat USDCHF, EURUSD en GBPUSD is ,, My tegniek is: As my balans is 1000 die lot grootte sal wees 0,01 as dit is 2000 die lot grootte sal 0,02 dan wees wanneer die winste te bereik 5-8 Ek met die hand te maak al die ambagte. dan begin om die EA weer oop te maak. Ek don8217t begin 'n rekening minder as 2000, en wanneer dit is 2000 Ek werk op 1000 moet daar 'n aandele wees om marginale oproep te vermy Dit is my ervaring. Hoop om jou ervaring te deel. Ek gebruik 'n soortgelyke strategie wat baie goed gewerk het vir eers 'n paar jaar, 'n groot aan ander wat dieselfde sukses daar buite Hallo daar Joe hoor. Hi Joe Kan jy raai spesifiek waar eintlik ek die exe moet geplaas. en die stel. lêer sedert die nuwe MT4 600 weergawe is byna almal in mq4. formaat thnks. Tallinex ECN-Mikro, met 1: 400. Nie die beste verspreiding (waarskynlik die ergste) rond, maar jy kry die punt. of saam met FX Choice Pro 1: 200 hefboom. Slegs klagtes wat ek het met FX Choice is hulle ongereguleerde geleë buite Belize en Letland bank. amp hul gebrek aan kredietkaart metode befondsing vir die Amerikaanse kliënte. Hulle het belowe 'n nuwe manier van die gebruik van betaling per kredietkaart vir 'n geruime tyd. Draad is die enigste manier om te gaan. Jy kan probeer ForexBroker inc. maar eerlik ek sou versigtig vir enige makelaar bied 100 bonus wees. Positiewe kant is hulle bied die 1: 500 sis. Nog, ForexFS bied die ergste verspreiding met 1: 400, maar aanvaar Amerikaanse kliënte. Geleë uit Sidney, Aus hardloop deur die Chinese. Is Forex Hacked Pro werk goed met Alpari Enige ervaring sal waardeer word. EIEU hanteer op hul agterkant, maar jy het nog geen verskansing vermoë amp is baie gestrem op die kantlyn. Met Dodd / Frank gaan volle krag vanjaar, sou ek kyk na ILQ via IB met niks onder 8220b8221 agtervoegsel of dalk 8220a 8221 die beste ECN institusionele voer met 'n goed gekapitaliseer rekening. Vroeër jare Alpari historiese data is gebruik om backtest EA nou lyk dit of Dukascopy bosluis verkies word, vir 'n paar, maar ek sien nie enige voordele gaan met Alpari meer IMHO. En Ongeag, wat hulle jou vertel, Experian ID tjek kan jy kry 'n harde ondersoek op jou krediet telling op voorwaarde dat jy ingestem het. Die Axitrader is nog 'n coverup van IlQ maar kort ECN rekening en kan handel teen jou poste. Kan iemand vir my sê wat die gevolge is vir 'n Amerikaanse burger om 'n oorsese forex nodig. Het enige van julle VSA mense rapporteer belasting of nie. Kan nie lyk om uit te vind wat die gevolge is. Dankie hi Kelm, Dankie vir jou reaksie wat baie gerusstellend. Asseblief kan jy vir my sê die instellings wat jy gebruik en vlak van risiko geneem vir hierdie Roi. Ook wat makelaar is u met behulp van ek gebruik instaforex vir d normale forex gekap soos 'n jaar gelede. Dit werk goed vir 'n maand en skielik is dit het sleg. Ek het opgemerk my ambagte sal byna bereik neem wins en skielike d mark draai. Glip was ook uitermate vreeslik na 'n ruk. Ek het al my geld. Is van plan om vir oud gekap pro so nodig jou hulp met die vorige vrae. Tai, ek speel rond met die instellings nogal 'n bietjie en tot dusver net in die Pro. Eintlik dink ek I8217ve het dit gaan so lank sonder groot verliese as ek handel klein baie alleen 0,01 8211 0.1, die Max baie settiing Ek gebruik slegs 2 per stelsel en het altyd baie balans. probeer om 'n paar makelaar demos beste tot dusver vir my was GCMFX. goeie lluck, kelm ek daarop dat in die 2,5 weergawe, die trending funksie word aanbeveel in die standaard hoë risiko instellings (45, 31, 1.8 booster), maar geen melding gemaak in die lae risiko omgewing (45, 31, 1.7 booster) Is enigiemand met behulp van die funksie met FXOpen die stoploss minimum is 10 pitte. Verskonings as dit is reeds bespreek. Ek kyk deur die forum en couldn8217t enige melding gemaak van dit te vind. Kan jy asseblief vir my 'n skakel sodat ek kan aansluit by die VIP. Ek wil graag om jou stellings te bekom hoe die Forexhacked EA made35000 in een jaar. Op jou webwerf bladsy wanneer jy op te sluit VIP, is daar geen artikel om aan te sluit, gaan net jou wagwoord. Hi Guys ek suksesvol afgelaai forexhacked. I heg dit dan aan die charts. On elke grafiek Dit sê gelaai sucessfully. I gewag vir 2 weke. geen trade. I dan weer geïnstalleer alles weer en ontdek dat sien, al sal dit sê op die grafiek susessfully die laaste pop-up blok verskyn nie om aan te sluit op die server. Can iemand asseblief help. Ek gebruik Windows 7 8211 Ultimate Dankie Hi daar Im baie nuwe met FX Hacked en ek probeer op 'n klein (400) demo rekening. Ek weet my makelaar aanvaar mikro baie soos ek 'n handleiding orde met behulp van 0,01 kan doen. Maar toe ek die EA heg aan die grafiek, dit beteken nie net weg te neem die regs kliek opsie om 'n handleiding handel te plaas, op die tydskrif dit kom met 8220invalid baie size82308221 Die enigste manier wat ek kan ontslae te raak van hierdie boodskap is om die te hê baie grootte by 0.05. Help asseblief Kan iemand gee my 'n paar advies oor die gebruik van die istoploss funksie vir my omstandighede. Ek hardloop 'n Mikro rekening met 1000 begin op verskeie kaarte. Ek bestuur die ambagte ten einde links posisies te sluit met 'n hanteerbare verlies, want terwyl ek nie daar nie, die verstek stop verlies van 300 pitte is manier om lang surely8230 As 'n paar oorgebly trending te ver net 'n paar van diegene kon blaas die rekening aan. Kan iemand raai 'n beter algemene stop verlies, ag geneem word dat die nuus spykers kan wees 100-150 pitte dikwels. Dankie. Forex gekap is baie winsgewend en baie riskant martingale EA8217s jy die korrekte instelling moet weet om dit anders loop jy al verloor. Dit neergestort my lewe rekening aanvanklik en dan getoets Ek dit te veel tyd saam met verskillende pare en met verskillende opset nou ek kry die Bijzonder indrukwekkende gevolg, geen neergestort net begin 500 dollar (2003-2012). en nou het ek aansoek gedoen het om dit weer op my lewe rekening. 8220Forex gekap behoorlike agtergrond en pair8221 anders sal jy al jou verloor. Jammer, 'n ander kommerwekkende vraag vir my, maar ek dink 'n belangrike een vir baie mense: Vraag 1: As ek 'n hefboom van 1: 300 byvoorbeeld, en as I8217m handel hierdie EA of enige ander tydens 'n ineenstorting soos die een in 2007 of die een in September 2001 dat die mark skud, sou ek uiteindelik weens 300 keer my fondswaarde na die makelaar wat is die kanse van dit gebeur Vraag 2: is dit nie 'n veiliger en beter om hierdie EA handeldryf op 'n 1: 1 hefboom en die program die EA om nie oop ambagte wanneer meer as 70 van die fondse in gebruik Dankie vir jou tyd in my te help met hierdie dilemma. Daar is geen manier wat jy sal forex handel sonder die gebruik van hefboom, want as jy dit nie, sal jy nodig het soveel as 100,000. om handel te dryf 1 lot, en 10,000 vir 0.1 lot. Dit maak nie saak wat gebeur nie, sal die makelaar nie sy geld loosse. Dde stelsel is ontwerp om uit te sluit alle oop ambagte wanneer die onttrekking 'n sekere vlak bereik sonder om te eet in die makelaars fondse. Gaan asseblief deur die handleiding, ek dink daar is 'n instelling wat jy kan aansoek doen om die EA opening bykomende ambagte voorkom wanneer onttrekking van 'n stel van jou aandele bereik. Ek kan getuig, hierdie EA is fyn werk as jy dit goed opgestel. Ek is Tony. Kan jy asseblief wys my waar ek die op die Forex Hacked handleiding genoem instelling kan vind. Ek is 'n newbie nuut begin. Ook, is daar ander goeie EA soos Forex Hacked jy kan aanbeveel. Het jy 'n lekker dag buddy. Hi Taiye en almal anders, ek gekoop net die FH lidmaatskap paar minute gelede, maar I8217m regtig nuut vir hierdie. Sou jy omgee om te deel met my wat is die regte plek vir hierdie EA werk Ek is tans met behulp van GoTrader MT4 op demo rekening. Ek is van plan om dit te toets vir 1 maand voor ek 'n ware rekening oop te maak met GoTrader. Baie waardeer jou hulp. Maar dit was by Profiforex 4digit nie NFA, 500 hefboom. Ithink that8217s waarom die uitroei. Die enigste plek vir 'n Amerikaanse burger te gaan met geen NFA rules. for forex gekap. Ek hoor 5-syfer makelaars kry beter resultate as 4 syfer. Ek het gevind dat Profifoex uitroei baie van my strategieë toe 5-syfer NFA reëls ja, 50 hefboom lae versprei weren8217t. soos GFT Forex. Ek dink ook hefboom saak baie. My ander strategieë uitskryf vir my I8217m handel onder 100 lerage so they8217ll handel minder lot my so ek don8217t uit te wis my rekening. Is Forex Hacked aktief verander ambagte. Byvoorbeeld, is dit die takeprofit verander ooit buiten die toonaangewende manier en dit ooit 'n bevel te maak sonder 'n bevel slaan die neem wins ek hierdie wonder, want verskansing dalk ook en goed wees as jy die EA begin wanneer jy in die middel van die handelsgebied vir 'n geldeenheid, maar as jy nie dan is jy kan verliese baie kry as hy handel dryf veel hoër as wat jy beginpunt of laer. yoom4a, ek dont dink gekap het 'n tempo stelsel as sodanig. Dit lyk na 'n interne bewegende gemiddelde filter om die eerste aanvanklike handel bepaal het (Persoonlik voel ek dat dit in die pad soms, maar kan overidden deur die verandering van die tydperk tot en met 'n eerste handel betree.) I8217ve getoets en handel hierdie EA sedert Desember 2010. Ek dink dat sy 'n ongelooflike hulpmiddel as dit gebruik word as sulks. Kan gebruik word as 'n scalper of 'n posisie handel robot. Ek het gevind dat as links met standaard instellings is daar 'n groter potensiaal van 'n rekening te blaas wanneer die 200-300 pit are voorkom van tyd tot tyd. Dit is te danke aan die martingale styl van die saak. Byvoorbeeld oor die afgelope paar maande die EurAud is trending afwaarts. Na my mening kan jy potensiële groot onttrekkings uit te skakel deur net sodat EXPORT EERT. Ook vir die GBPUSD Ek verkoop net. Op die oomblik is ek op soek na die GBPUSD opwaarts ingegaan om rond 1.57 gebiede, sien 18 Julie (groot weerstandvlak op 4hr grafiek). Ek het toe wag vir 'n eenvoudige aanwyser (bv 13/05 MA crossover ens) om 'n 4hr swang begin om die negatiewe kant wys. Dan laat ek vry om sy ding te doen gekap. Dit is my posisie handel strategie. Ek begin met baie groot 0,01 (per 2k in ag) pit voorgereg 50 Neem Wins 150 hupstoot 1.01 (open volgende ambagte op dieselfde grootte as die eerste handel, dit verminder die kans van martingale opblazen) Max 5 ambagte. Allow trending Ware. Sneller 10. TrendPips 20 Trend Stoploss 100. Die geheim is om voorsiening te maak Hacked om handel te dryf totdat sy in wins of naby 1.53 draai dan kundige raadgewers af op nutsbalk en sluit alle ambagte. Wag dan vir swing terug na 1.57 en doen dit weer. Dis hoe ek handel met anyways gekap. Hi GMH Forex, jy lyk baie goed verstaan ​​hierdie EA. Ek gekoop het die EA 'n paar dae gelede, maar nie verstaan ​​nie die volledige (of halwe) werk daarvan. Kan jy so vriendelik om my te stuur 'n e-pos of op die blog verduidelik die presiese werking van die EA 8211 dit is wanneer en wat dit doen op watter stadiums, en die betekenis van al thesettings en iemand genoem 'n sigblad 8211 hoe doen ek ook vertroud te Onttrekking ens te bepaal Pip begin of Capital wat nodig is vir 0,1 Pip begin ons is almal bang vir net verloor ons geld in EEN Trade8230please uithelp. Miskien is die installasie en instellings instruksies is te vaag. My e-pos: boardwalktradingtelkomsa Hi, met die GBP / en Euro / af Trend, wat is die gemiddelde Pip verdienste per maand vir sê afgelope 6 maande Wil net om te sien of jy is te konserwatief op Pip booster of is dit as gevolg van jou rekening grootte PS 80 en TP 100 is baie goed (0,01 lot per 1000), maar 2,5 Booster sal jy uit te wis nadat 5 verkoop of posisie te koop. My booster is 1.6 en dit het 6 sell posisies oop. Drawdown staaf tot 40 wanneer prys getref 1.63 op G. / U. Ek het 9 Max koop / verkoop bestellings in die parameter van die EA, maar nou I8217m denke van die verandering van baie groot tot 0,01 vir elke 1500 in plaas van 1000. Ek wil in wees in hierdie vir die lang termyn. heloo almal. Ek het nog nooit gebruik forex robot kan iemand asseblief vir my sê. As ek wil net 'n lang kant handel vir 'n bepaalde tyd met 'n robot (soos forex gekap of FAP turbo) wat dan sal die omgewing wees of as ek wil net kort kant handel vir next24 uur of 48 uur. hoe kan ek dan hierdie. is daar enige vorm van instellings in 'n robot of hulle sal albei kante handel. Jy kan, en jy kan dit stel binne die raamwerk van die robot sodra jy dit laai op jou MT4. Maar wouldn8217t Ek beveel dit. Die manier waarop hierdie robot ambagte, it8217s meer voordelig as jy albei kante van die mark handel te dryf, sowel kort - en langtermyn. Ek gebruik FH sedert Augustus van 2011 en het goed gedoen die handel beide kante. Die belangrikste aspek van die saak en die gebruik van die robot is 'n goeie geld bestuurder deur seker te maak nadat al posisies oopgemaak het jy 'n voldoende bedrag van marge persent tot 'n marge oproep te vermy en wag vir 'n tendens om reg te itself. Forex Hacked Pro User Comments ForexHacked Pro is uiteindelik uit, en om goed te doen. Dit eerste opgeduik in die ForexFBI EA kompetisie en het 1ste plek. Dit is 'n heeltemal nuwe robot apart van hul oorspronklike FH. Die Pro lidmaatskap bied die vermoë om handel te dryf op twee live rekeninge, een vir Pro en een vir die oorspronklike Forex Hacked. Forex Hacked Pro is 'n nuwe forex robot net vrygestel dat ons die opening van 'n pos aan die gemeenskap besprekings, kommentaar en resensies aan te moedig. Jy kan gaan na die hier gelys tuisblad: Forex Minute Trader. As it8217s getuigskrifte en resensies werklike gebruiker kan wees nadat dan kyk nie verder. Die meeste van die navolgende oordeel is dié van kliënte wat die item gebruik en óf raai wat dit gebruik of verbied dit. There8217s geen filter stelsel op watter menings word toegelaat omdat ons werklik voel ons kykers raad is wat help om FocusForex so gekoester aan almal van julle. Onthou altyd om te toets op demo rekeninge voordat die handel werklike geld. Ek weet dat sommige van die resultate en hype agter 'n paar van hierdie produkte is net so onweerstaanbaar, maar ek kan jou verseker dat nie alles is soos dit voorkom. As jy 'n persoonlike ervaring met Forex Hacked Pro, hetsy positief of negatief voel asseblief vry om 'n resensie te verlaat onder die artikulering jou standpunt. Let don8217t terughou, kan jou raad te help red of maak other8217s belangstel in die aankoop Forex Hacked Pro 'n klomp geld. Ons het hierdie webwerf ontwikkel om alle huidige en potensiële kliënte van die Forex Hacked Pro produk ondersteun. Ons missie is om die blinde vou uit te skakel en maak die verbruikers oë na 'n slegte deal of net 'n regop bedrogspul. Dit is 'n nie-bevooroordeelde studie en alle navrae kan eerlik wees gereageer deur ander mense. As daar enige ander forex produkte wat you8217d graag 'n bespreking te sien oor hier by FocusForex. wat jy nodig het om die naam van die stelsel sowel as die stelsel tuisblad skakel te plaas en ons sal ons beste doen om 'n pos in 'n dag te voorsien. Ons vra om verskoning by voorbaat vir enige vertragings om magtiging te hersien. Forex Hacked Pro User Rating


No comments:

Post a Comment