Tuesday, October 11, 2016

Beste Ipad Forex Platform

Beste Forex Tradings platforms vir aanlyn handel van LiteForex Platforms vir aanlyn handel op die Forex mark van die LiteForex maatskappy Aflaai MT4 Meta Trader 4 is 'n gewilde analitiese verhandelingsplatform wat bedoel is vir die werk op die Forex mark en voorraad / metale / futures markte kosbaar. LiteForexs kliënte kan die Meta Trader-4 handel terminale en sy mobiele aansoeke vir PDA, iPhone, iPad of Android in hierdie afdeling af te laai. Aflaai MT5 Meta Trader 5 is 'n nuwe weergawe van die gewilde verhandelingsplatform dat 'n groter funksionaliteit en 'n vergrote stel gereedskap beskik. Die afdeling verskaf nie net die verspreiding kit van die MT5 platform vir 'n rekenaar, maar ook die MT5 mobiele aansoek vir iPhone LiteForex bied aan jou 'n gevorderde verhandelingsplatform Meta Trader 4 WebTerminal gebaseer op HTML5. Jy hoef nie na hierdie verhandelingsplatform egter aflaai, dit sal jou in staat stel om een ​​kliek handel uit te voer. WebTerminal het intuïtieve dit aanpasbaar, wat jou sal toelaat om handel te dryf in 'n leser, met behulp van 'n bedryfstelsel. Om voordeel te trek uit skommelinge van wisselkoerse, dit neem 'n mens net 'n rekenaar en Internet sal hê. En, natuurlik, om 'n rekening oop te maak met 'n makelaar en in besit te neem van sekere vaardighede om transaksies uit te voer. As daar Arent genoeg vaardighede, maar daar is 'n begeerte om geld te maak op Forex, kan Meta Trader handel stelsels toegepas word. 'N outomatiese forex sagteware verteenwoordig 'n spesiale program wat onafhanklik transaksies maak op die rekening waar sy geïnstalleer. Sodra geïnstalleer is in 'n verhandelingsplatform, kan die program voldoende funksioneer. Nadat geïnstalleer 'n outomatiese forex sagteware, jy kan bereik maksimum handelsresultate. Jy sal ook 'n unieke geleentheid om geld te verdien op Forex sonder jou handel hulp. Nou het jy net om te besluit, wat om te doen in jou vrye tyd en hoe om die geld youve verdien spandeer. Forex Mobile Trading Meta Trader Mobile is 'n gevorderde verhandelingsplatform vir mobiele toestelle met verskeie bedryfstelsels, insluitend Android. Sy bedoel vir aktiewe handelaars bereid is om al die geleenthede van die Forex mark te gebruik. Trading sagteware reviewAccording talle graderings en gedetailleerde oorsigte van bestaande handel platforms, Meta Trader verhandelingsplatform hou met selfvertroue die titel van die beste Forex sagteware. Online Trading SoftwareMetaTrader 4 en Meta Trader 5, platforms met vergrote funksionele vermoëns, bied handelaars met die prys kaarte, Forex nuus. 'n Forex kalender. Forex ontledings en ander gereedskap vir 'n suksesvolle aanlyn werk op die finansiële markte. Dag Trading Software4 en 5 platforms is baie geskik vir professionele en suksesvolle intraday handel, te danke aan hul kragtige funksie stel en aanlyn lewering van noodsaaklike Forex nuus. Valuta handel sagteware Meta Trader is 'n betroubare en multifunksionele sagteware vir valuta handel. 'N kragtige instrument vir die werk op Forex, het Meta Trader het groot moontlikhede vir ondersoek en ontleding van die prys kaarte. 'N Nuwe weergawe van Meta Trader 5 bied gelyktydige handel van verskeie Forex rekeninge. Kommoditeit verhandel SoftwareMetaTrader is die beste sagteware vir verhandeling kommoditeite. Die integrasie van die unieke funksies en talle vermoëns verseker suksesvolle kommoditeit verhandel aanlyn. Trading Futures SoftwareMetaTrader platform bied direkte professionele toegang tot 'n termynmark en verwesenliking van enige handel strategie wat toegepas kan word om hierdie finansiële instrument. Meta Trader multifunksionele program ondersteun aanlyn outomatiese handel. CFD NYSE Trading SoftwareMetaTrader is onontbeerlik vir die handelaars wat verkies hoë gehalte werk op CFD's NYSE markte. Dit verseker 'n vinnige en betroubare uitvoering van CFD's NYSE handelsbedrywighede en bestellings Ontwikkel deur ITTrendex Liteforex Investments Limited: Trust Company Kompleks, Ajeltake Road, Ajeltake Island, Majuro, Marshall-eilande MH96960 Finansiële dienste wat deur LiteForex Investments Limited. Kopiereg 2005-2016 LiteForexForex Mobile Trading Tot onlangs, het Forex mobiele handel (sel / smartphone handel) redelik somber was. Maar Forex kartering verskaffers en makelaars het begin om af te haal hul daad. Hulle het besef dat handelaars wil die gerief van die saak van ons mobiele phones8230 8230 En hulle gee ons die gereedskap om dit te doen. In hierdie artikel sal ek jou wys al die beste opsies vir handel Forex mobiele handel. Spesifiek, sal ek jou wys: Wat mobiele handel is die beste selfone en tablette vir handel Die beste mobiele forex platforms My oplossing vir mobiele handel Wat is Forex mobiele handel Eenvoudig gestel: mobiele handel is handel die Forex mark van 'n smartphone of 'n tablet . Forex Mobile Trading Ek is seker jy saamstem, kan dit soms moeilik wees om Forex pas om 'n besige skedule. Tussen werk, familie, en jou sosiale lewe, vind tyd om handel te dryf kan taai wees. Gelukkig het die afgelope paar jaar was daar 'n vinnige vooruitgang in smartphone en tablet tegnologie is. Nou is jy nie meer beperk tot handel van jou rekenaar of laptop. Vandag, kan jy forex handel die meeste slimfone of tablette solank as wat jy 'n stabiele en veilige internettoegang kan kry. Slimfone het die manier wat ek handel verander. Deesdae, ek doen ten minste 50 van my handel terwyl ek weg van my rekenaar. Ek het ambagte geneem terwyl loop, terwyl fietsry, en selfs terwyl swem, maar ek raai nie probeer om jou selfoon te gebruik in die swembad. Beste slimfone vir forex Dit is waar dit moeilik raak. In die smartphone wêreld is daar so baie keuse wat dit kan kry verwarrend vind van die beste selfoon vir jou. Kom dit neer in twee logiese kategorieë breek. In die eerste plek kan kyk na die fone bedryfstelsel (OS). Beste smartphone bedryfstelsel vir verhandeling Android, IOS of Windows A smartphone8217s OS is die sagteware wat die basiese funksies van jou selfoon ondersteun. Jou fone OS kan jy dinge doen soos die maak van telefoonoproepe, en die installering van programme. Pluk die beste OS vir jou is eenvoudig. Daar is drie hoof keuses vir Forex mobiele beurs: Android, IOS (iPhone), en Windows Tel. Wanneer dit kom by die programme Forex, Android en IOS veel groter keuse as enige ander bedryfstelsel. Jy kan ook gaan vir 'n Windows Tel, maar daar is regtig Arent dat baie Forex programme vir 'n Windows Tel die Dieselfde geld vir Blackberry, Vuur OS (Amazones offer) en Firexfox OS. My raad is om óf Android of IOS haal. Beste skerm grootte en hardeware Een van die mees belangrike faktor wanneer jy soek na 'n smartphone om handel te dryf uit, is die skerm grootte. Na 'n klein skerm maak dit baie moeilik om doeltreffend te handel. Jy sal 'n selfoon wil met 'n skerm grootte van ongeveer 5 duim of meer. Dit is goed as dit 'n bietjie kleiner, maar te klein en kaarte word 'n nagmerrie om te navigeer. Jy sal ook wil 'n minimum skermresolusie van 19202151080 (1080p). Enigiets minder as 1080p sal ook 'n pyn om te grafiek op wees. Gemeenskaplike Smartphone skerm mate Terwyl die spesifikasies bo is ideaal, dit is nie noodsaaklik nie. As jy 'n ouer telefoon met 'n kleiner skerm of resolusie, gee dit 'n skoot in elk geval. Hardware is gewoonlik 'n groot kommer met mense. Maar, het jy nie 'n baie kragtige telefoon vir forex nodig. Jy hoef nie om uit te gaan en koop die beste selfoon op die mark net vir forex. Die ander voordeel van die groot selfone, is dat hulle het 'n groot batterye. Dit bring my by my volgende punt. Samsung fone te wen vir die battery Battery lewe is belangrik, het jy nie wil hê dat jou selfoon te sterf middel handel. Probeer om 'n selfoon wat ten minste ses uur van die battery lewe terwyl dit in gebruik het vind. Dit moet voorsiening maak vir swaar gebruik heeldag sonder herlaai. Jy sal dikwels vind dat groter slimfone het 'n beter battery lewe. Dit werk goed uit, want jy 'n selfoon nodig met 'n groot skerm. Terwyl die battery is belangrik, maak dit nie 'n top prioriteit. Batterye is lig, kan jy altyd koop 'n ekstra en dra dit met jou. Ek het twee ekstra telefoon batterye in my girlfriend8217s beursie te alle tye. Hou in gedagte dat die iPhone 6 plus ten volle omhein, sodat jy kan nie oorskakel van sy battery. My selfoon aanbevelings Ek gebruik die Samsung Galaxy Sake 3 as gevolg van sy groot skerm en 'n lang battery lewe. Ek raai die Nota reeks selfs al is hulle groot selfone, die ekstra skerm grootte help met kartering. Indien u verkies om 'n iPhone, die iPhone 6 plus is 'n lekker keuse weer te danke aan die groot skerm grootte. Maar moet asseblief in gedagte hou dat jy nie spaar batterye kan gebruik met dit. As jy op 'n begroting, die Bluboo X6 is 'n awesome keuse. Die Bluboo is sowat ses keer goedkoper as die Galaxy Nota 4, en sewe keer goedkoper as die iPhone 6 Plus. Ongeag van sy begroting prys, die Bluboo het 'n groot prestasie en is baie geskik vir smartphone handel. Nog 'n oplossing vir stywe begrotings is om te gaan vir 'n ouer model. Ek is nog steeds met behulp van die Galaxy Nota 3 vir Forex mobiele handel, en die Galaxy Nota 4 is maande gelede vrygestel. Ek het waarskynlik gewoond te gradeer tot die Nota 5 is uit. Beste tablette vir forex Die keuse van die perfekte tablet vir Forex mobiele handel is soortgelyk aan die keuse van die perfekte selfoon. Skerm grootte en OS is die belangrikste faktore. Maar wanneer dit kom by jou tablet bedryfstelsel, Windows is by verre die beste opsie. Windows 8 tablette wen oor Android en Apple tablette Ek gebruik die oppervlak Pro 3 van Microsoft. Die oppervlak Pro reeks nie 'n mobiele bedryfstelsel soos Android, iPhone of Windows Phone gebruik, dit maak gebruik van Windows 8 as 'n bedryfstelsel. As Windows 8 is dieselfde bedryfstelsel gebruik op desktops en skootrekenaars, kan jy jou normale verhandelingsplatform installeer op jou tablet, soos MT4. In wese, 'n oppervlak Pro tablet is soos 'n baie klein, kompakte, en dun laptop. Die nadeel van die oppervlak Pro reeks is dat hulle is baie duur. Die goeie nuus is dat daar ander options8230 8230 Lenovo het ook 'n baie mooi verskeidenheid van Windows 8 tablette, net soos Dell en Acer. 'N Windows 8 tablet is jou beste opsie vir Forex mobiele handel. As jy regtig wil 'n Android-tablet, check die Samsung Galaxy Tab. As jy 'n Mac tablet wil, jou enigste opsie is die iPad. Ek sou 'n 10,1 duim-skerm grootte tablet wat gesê word aanbeveel, ek gebruik het tablette met 'n kleiner skerm en hulle is goed vir handel. Dit vind van die perfekte mobiele forex platform kans is jou makelaar reeds 'n mobiele verhandelingsplatform. Die gewildste platforms op die oomblik is MT4 / MT5 mobiele of cTrader selfoon. Jy kan MT4 / MT5 mobiele kry op Android en iPhone, en beide platforms werk goed. Jy kan ook cTrader op beide Android en iPhone, en dit werk ook goed. Persoonlik verkies ek cTrader mobiele, is dit baie vinniger en makliker om te gebruik. Al drie platforms is die steek gelaat deur hul kartering al. Die kaarte het eenvoudig nie soveel eienskappe as waaraan ons gewoond is van normale platforms. Byvoorbeeld, met MT4 / MT5 mobiele, jy kan nie grafiek kleure verander, en die verskeidenheid van aanwysers is baie beperk. Met cTrader mobiele, die tydraamwerke wat jy kan gebruik is baie beperk. Die grootste probleem wat ek het met kartering op MT4 / MT5 mobiele en cTrader mobiele is dat hulle nie pas nie met jou gewone kaarte. Ek kon 'n uur spandeer die opstel van al my kaarte op my PC, en dan sal ek alles wat werk oordoen op my selfoon kaarte. Terwyl al hierdie platforms is goed vir die neem van ambagte, as jy 'n goeie kartering oplossing wil, jou opsies is skraal. Jy moet al drie platforms af te laai en te toets vir hulle sorg. Ek getoets MT4 mobiele deur Avatrade. jy kan hul meta handelaar 4 gratis aflaai hier te kry. Baie makelaars het hul eie eiendom mobiele handel platforms, ongelukkig kan ek nie elke makelaars toets eie platform. Ek is seker daar is 'n paar juwele daar buite, en as jy weet van enige laat my weet deur onder kommentaar. Die beste oplossing wat ek gevind het vir kartering en handel is handel Interceptor. Handel Interceptor is 'n gebruikers vriendelike mobiele platform, en is beskikbaar op Androids, iPhone, Windows, Blackberry en Amazon toestelle. Handel Interceptor is beskikbaar met 'n lang lys van makelaars, sodat jou makelaar reeds kan konnekteer met dit. Ek kon 'n mooi lang vier ster sien oor Handel Interceptor gee, maar jy is beter af net probeer dit vir jouself. Kartering enigste mobiele platforms As jy wil jou selfoon platform te gebruik uitsluitlik vir kartering, daar Arent baie goeie opsies. Die enigste goeie toegewyde kartering platforms is TradingView of ChartIQ, beide van hierdie platforms is baie soortgelyk. In my opinie, TradingView wen uit soos dit is gepak met 'n eindelose hoeveelheid funksies. Maar die ekstra funksies kom teen 'n prys, TradingView is 9,99 per maand, terwyl ChartIQ nog vry. Beide TradingView en ChartIQ los die probleme wat ek hierbo genoem oor kaarte nie sinchroniseer. As jy een van hierdie platforms gebruik op jou PC, sal hulle sync met jou selfoon en tablet. Weereens, kan ek jou 'n lang resensie gee, maar jy is beter daaraan toe hulle probeer vir jouself. Ek is tans met behulp van TradingView as my selfoon en lessenaar platform. Terwyl ek regtig wens hulle sou 'n Android-program te skep, toegang tot my kaarte via my selfoon leser werk goed. Remote desktop en Windows 8 tablette Terwyl Forex mobiele handel oplossings is beter en beter, ek persoonlik voel dat die meeste mobiele platforms ontbreek. Hoe doen ek dit regkry om ten minste 50 van my ambagte te neem terwyl ek weg van my rekenaar Wel, op my selfoon Ek gebruik remote desktop sagteware. Eintlik is dit wat ek doen, is ek my rekenaar op 24/7, en ek gebruik 'n Android-app genoem Splashtop om toegang tot my rekenaar lessenaar afstand. Dit laat my toe om my werklike verhandelingsplatform gebruik om handel te dryf. Jy kan ook Team Viewer te gebruik as 'n remote desktop program. beide Splashtop en Team Viewer werk baie goed. Dit is duidelik dat die groot nadeel van hierdie oplossing is wat ek nodig het om my rekenaar op al die tyd te hou. Ook, as my PC ineenstortings, ek sou nie in staat wees om toegang tot my rekenaar, wat dan Wel, as 'n back-up Ek het 'n mobiele verhandelingsplatform wat ek kan gebruik om my ambagte te bestuur. As ek my tablet met my, ek gebruik net dat. Ek is tans met behulp van 'n oppervlak Pro 3, wat 'n Windows 8 tablet. Dit beteken dat ek kan presies dieselfde platform op my tablet wat ek gebruik op my rekenaar, my tablet nie die geval is 'n mobiele verhandelingsplatform vereis glad installeer. Die beste oplossing vir Forex mobiele handel Vir my is die beste oplossing vir mobiele handel is om nie 'n mobiele verhandelingsplatform. Ek het gebruik TradingView te karteer op selfoon, maar ek neem my ambagte via remote desktop. Die beste oplossing vir jou hang af van jou behoeftes. Die beste manier om uit te vind is om alles te toets en uit te vind wat werk. So, wat moet jy eers goed te toets, hier is 'n handige gids. Stap 1: Skakel jou makelaar en kyk wat Forex mobiele handel oplossings wat hulle het. Ook, maak seker om te vra of hulle ondersteun Handel Interceptor. Makelaars kan probeer om hul eie sagteware te stoot op jou, so vra of hulle toelaat dat 'n spesifieke platform sal jy 'n meer direkte antwoord te kry. Stap 2: Toets al die mobiele platforms jou makelaar het beskikbaar. Stap 3: As jy nie gelukkig is met jou makelaars platforms, probeer om uit 'n paar van die ander bogenoemde platforms. Jy kan besluit wat jy wil makelaar skakel as jy 'n groot mobiele platform te vind. Stap 4: As jy nie gelukkig is met Forex mobiele handel platforms in die algemeen, aflaai Splashtop of Team Viewer en probeer om met behulp remote desktop. Persoonlik dink ek dit is die beste oplossing vir die meeste mense, maar dit het wel nadele. Stap 5: As remote desktop doesn8217t pas by jou behoeftes, kyk na die aankoop van 'n Windows 8 tablet. Ek hoop jy het gevind dat hierdie artikel nuttig. Indien u enige vrae of voorstelle stuur vir my 'n Tweet of 'n boodskap op Google. Choose die beste forex platform reputasie sake. Handel forex met 'n gevestigde, gerespekteerde mark maker vir die beste handel ervaring. Daar is geen geleentheid sonder risiko, maar risiko bestuur moet word en in die buitelandse valuta ryk, dit is veral die geval. Ten einde die beste forex platform om jou handel doelwitte te bereik kies, is daar 'n aantal eienskappe wat jy moet soek in 'n platform. Gemak van gebruik en toeganklikheid, gereedskap om te help met die fundamentele en tegniese ontleding van geldeenhede en die veranderende forex mark, en stywe geldeenheid versprei is almal belangrik. Verder, en dit is van kardinale belang, verseker dat die mark maker jy kies gereguleer en voldoen. Na alles, is 'n mark maker wat nie werk in 'n deursigtige mode nie eers om jou beste belange. Die forex mark is besig om vinnig uit te brei as beleggers kyk na geldeenheid en inflasie te verskans en om 'n alternatief vir aandele en markte vaste inkomste te soek. Handel met 'n gevestigde, betroubare mark maker is van kritieke belang om te verseker jou fondse veilig gedeponeer. As 'n belegger, en voor jy jou hard verdiende kontant op die spel, die tyd neem om na te vors wat jou opsies is en werklik verstaan ​​jou risikotoleransie asook die definisie van verskille tussen forex platforms. Site OANDA is erken met talle toekennings beoordeel deur die industrie eweknieë en kliënte. Net 2012 het ons die naam 8220Best Forex Broker8221 op die Forex magnate Summit en ons is bekroon met die 8220Best Global Forex Broker8221 by die gesogte 2012 International Business Times8217 Trading Awards. Ultra-stywe versprei site OANDA bied mededingende versprei oor 90 munt pare. Ons versprei word in real-time op ons bekroonde fxTrade platform vir 100 persent sigbaarheid in die koste van trading. Platform Options FXCM verstaan ​​dat elke handelaar is verskillende en het 'n spesifieke stel van behoeftes. Dit is hoekom ons ontwerp ons platform suite om alle vorme van handelaars te akkommodeer. Met die vlagskip FXCM Trading Station, kan handelaars kies tussen drie kragtige maniere om handel te dryf met net een inskrywing. Vergelyk ons ​​Forex Trading Platforms Trading Station Web Trading Station Web is 'n baie gewilde keuse onder FXCM handelaars. Die intuïtiewe platform is toegerus met 'n professionele kartering pakket wat handelaars handel direk kan uit die kaarte. Geen aflaai of installasie is nodig, maak dit toeganklik op Mac rekenaars en van agter die meeste persoonlike en korporatiewe firewalls. Hier is meer oor FXCMs nuutste aanlyn-verhandelingsplatform Trading Station Web. Trading Station Desktop Trading Station Desktop is die regte keuse vir handelaars wat meer gevorderde funksies van hul Trading Platform wil. Gebruikers het 'n groter vermoë om hul platform aan te pas, en het toegang tot 'n robuuste suite van 'n analitiese en outomatiese handel gereedskap. Handelaars het toegang tot die pre-gelaai strategieë, gevorderde terug toets funksies en gedetailleerde strategie, Geskiedenis en analise gereedskap. Hier is meer oor Trading Station Desktop. Trading Station Mobile Wil om handel te dryf op die pad FXCM Handelaars kan handel op slimfone en tablette, insluitend: iPhonereg, iPadreg, Androidtrade selfoon en tablet, Windowsreg telefoon, en Blackberryreg. 1 Trading Station Mobile kan jy live streaming tariewe, plek te sien en te bestuur jou bestellings, toegang kaarte en nuus en verslae ontleed. Is jy 'n outomatiese of Active Trader Benewens FXCMs vlagskip Trading Station, bied ons ook nis oplossings vir handelaars met meer spesifieke behoeftes. Vergelyk alle platforms. Meta Trader 4 (MT4) is 'n algemene keuse vir handelaars wat reeds Expert Adviseurs (EAS) gebruik. MT4 handelaars gelok deur FXCMs unieke opgegradeer MT4 platform wat moeiteloos integreer met ons geen gemeenskap Balie forex uitvoering. Aktiewe Trader FXCM beloon kliënte vir die handel van groot hoeveelhede van die munt deur hul forex transaksiefooie aansienlik verminder. Aktiewe Trader rekeninge is ontwerp vir individue en instansies wat handel meer as 10 miljoen veronderstelde per maand of meer as 25,000 deponeer. Spieël Trader Gebruik spieël Handelaars Smart Filters en real-time seine na die strategieë wat die beste werk vir jou te identifiseer. Jy kan evalueer en die bou van 'n portefeulje van getoets strategieë, of bloot volg individuele seine wat jou eie handel ontleding te ondersteun. 1 Mobile handelsmerke: iPhone, iTunes en iPad is handelsmerke van Apple Inc in die VSA en ander lande geregistreer. App Store is 'n diens van Apple Inc. Android en Google Play is handelsmerke van Google Inc. BlackBerry en verwante handelsmerke, name en logo's is die eiendom van Research In Motion Limited en geregistreer is en / of wat in die VSA en lande regoor die wêreld. Windows Phone is 'n handelsmerk van die Microsoft-groep van maatskappye. Verwante Media Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Handel buitelandse valuta en / of kontrakte vir verskille op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse kan volhou en daarom moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Voordat jy besluit om die produkte wat aangebied word deur FXCM moet jy noukeurig oorweeg jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes en vlak van ervaring handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Klik asseblief hier om die volle risiko waarskuwing gelees. FXCM Markte is nie onderhewig aan die regulatiewe toesig dat ander FXCM entiteite beheer, wat insluit, maar is nie beperk tot, Commodity Futures Trading Commission en, Nasionale Futures Vereniging, Finansiële Optrede Owerheid, en Australië Securities and Investment Kommissie. FXCM Markte is nie bedoel om gebruik te word deur inwoners van: die Verenigde State van Amerika, Kanada, die Europese Unie, Japan, Hong Kong, of Australië. FXCM Markte is verbind tot die handhawing van die hoogste standaarde van etiese gedrag en professionalisme sowel as 'n hoë vlak van vertroue, wat almal pilare van FXCMs korporatiewe kultuur. FXCM het 'n reputasie vir eerlikheid, eerlikheid, integriteit verdien, en beskou dit as ons mees waardevolle korporatiewe bate wees. Ons erken dat ons reputasie hang af van die nakoming van ons werknemers aan die hoogste standaarde van etiese gedrag en professionaliteit in die uitvoering van hul pligte, waarsonder ons geskiedenis van prestasies nie moontlik sou gewees het. Vir meer inligting kontak ons. Kopiereg afskrif 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte reserved. The 3 Beste Forex Trading Platforms Top forex makelaars presteer in 'n verskeidenheid van gebiede soos handel uitvoering, real-time toegang tot pryse en kaarte, en opvoedkundige hulpbronne. Die meeste makelaars het 'n paar platforms, insluitend dié wat hoogs spesifiek vir outomatiese en algoritmiese handel is. Sommige van die grootste faktore wat 'n rol speel by die keuse van 'n forex platform is jou individuele handel styl en ervaring vlak. Afgeronde forex platforms sal die mees buigsame oplossings wat jou in staat stel om handel te dryf en te bestuur risiko van 'n rekenaar of mobiele toestel. Thinkorswim, deel van TD Ameritrade, lewer die mees gevorderde forex platform op die mark. Hulle gerieflik in staat stel om forex, aandele, termynkontrakte en opsies handel almal van een rekening. Deur middel van hierdie platform, thinkorswim bring professionele-graad kartering en analise pakkette, en plaas dit in die hande van die kleinhandel kliënte. Hierdie kragtige instrumente word verkry deur 'n lessenaar toepassing of web-program wat versoenbaar is met Windows of Mac is, en hoog aangeslaan mobiele programme vir die iPhone, iPad en Android. Forex kombineer een van die mees aanpasbare forex platforms met een van die mees volledige mobiele oplossings, sodat jy om handel te dryf hoe jy wil, wanneer jy wil. Die FOREXtrader Pro platform kom met 'n maat app store, Verhandel Bare, sodat gebruikers elke deel van hul handel ervaring een app op 'n slag kan aanpas. Gebruik outomatiese handel programme om strategieë te bou, of gebruik die kantlyn Alert app om kennisgewings te ontvang wanneer you8217re om naby aan 'n marge oproep. Die mobiele platform vir die iPhone, iPad, en Android doesn8217t ontsien funksies nie, met 'n leër van komplekse vorme orde en 'n portaal vir toegang tot onderwys om jou forex kennis te verhoog vanaf enige plek. MB Trading tailors verskeie kundigheid vlakke, bied verskeie platforms vir die professionele handelaar en 'n paar ander vir diegene wat intermediêre en beginner. Deskop Pro en Meta Trader 4 is toegewyd, Windows-gebaseerde platforms fokus meer gevorderde handelaars. MBT Web en MBT Mac is web-gebaseerde platforms vir meer intermediêre of beginner handelaars wat kan verkry word deur middel van 'n leser. Alle platforms het hoogs aanpasbare koppelvlakke en kragtige analitiese gereedskap om jou handel te neem na die volgende vlak. As jy nodig het om meer as forex handel, probeer om uit die Light Wave platform, wat ook magte voorraad, termynkontrakte en opsies ambagte van een rekening. Wil die eerste om te weet alles wat by ons nuusbrief te wees. Plus, direkte toegang tot ons eksklusiewe gids: Maak die regte keuse: 'n 10-minuut Guide to Nie geknoei jou volgende aankoop. Ons vind die beste van alles. Hoe Ons begin met die wêreld. Ons resultate vernou die lys met kundige insig en sny enigiets wat nie die geval is aan ons standaarde. Ons hand-toets die finaliste. Dan noem ons top optel.


No comments:

Post a Comment